Sider

mandag 23. januar 2012

Treningskonkuranse LP

Ja da var helgen over, og snøen har endelig kommet:)
Jeg å Fly har hatt hjemme alene helg denne helga, da Lotta dro på ferie til vikagjengen:) hun har stor kost seg, og elsker å leke med kidsa, selv om det var litt stille å rart her hjemme, så nøt vi freden i heimen uten lille trollet....hehe.
Men på lørdag så var jeg jo nede en tur å hentet henne, hadde jo meldt oss på treningskonkuranse i lydighet.
Selv nedgravd i snø, og ingen brøytebil i sikte, så trosset vi vær og vind....hva vi ikke gjør får disse dyra og hobbyen vår...;)
Her er resultatene...

Visning av tenner:    10
Felles dekk:             0  (ikke noe overaskelse, men trudde den liksom var blitt bedre,
                                     men den gang ei...!)
Lineføring:               9
Dekk fra holdt:        9,5 ( dumme meg stilte meg for langt frem i oppsitten.....)
Innkalling fra sitt:     10
Stå under mars:       8,5 ( litt dobbel kommando....vi må øve litt til,
                                       har ikke trent så mye på de nye reglene:))
Hopp over hinder:   10
Avstandskomando:  10
Helhetsinntrykk:      10

Sum:                       163 poeng

Ikke så aller værst, egentlig veldig fornøyd med snuppa mi, men så var det den dumme fellesen som vi har kranglet over i nesten 2 år....vet ikke helt om jeg har noe håp om å få den til, men har blitt tilbudt litt hjelp, så håper vi får den på plass, så vi blir start klare;)
Her kommer filmen som Marit Sørum filmet og klipte sammen,... tusen takk;)

Mye bra:)


Nå er det senga neste...formen er ikke helt på topp... godt jeg har sånne søte snille små som synes alt er bra bare de får være sammen med mamsen sin:)

Til vi sees igjen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar